سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسر آدم وصىّ خود در مال خویش باش ، و در آن چنان کن که خواهى پس از تو کنند . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----2567---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----2-----
سرما - پس کوچه های دهی دور عباس زارع نژاد
 
 
  • درباره من
    سرما - پس کوچه های دهی دور       عباس زارع نژاد
    عباس زارع نژاد
    در بامداد امدنم خورشید مرده بود و من بی ستاره شب را پرستیده ام
  • لوگوی وبلاگ
    سرما - پس کوچه های دهی دور       عباس زارع نژاد

  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
  • وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • سرما
    نویسنده: عباس زارع نژاد سه شنبه 86/7/3 ساعت 9:18 عصر

                                    

    در این برودت تاریک

    من تاول غریب ترین پای زخمیم

                                    بی میل ماندنی در کوچه های باکره زیستن

                                       قدم می زنم

    خالی تر صدای حسرت یک برگ

                                                 وقت جان دادن

    من استعاره یک جمله رکیک

                          در روزهای مدرسه و مشق

    من پیش از این  سکوت

    در بامداد حادثه ای دور دور دور

                                             در حد فاصل بین غروب و دلتنگی

    در لابلای عصرهای جمعه و مشکوک

                           بین صدای هم اواز باد و برگ و خزان

    یا درحوالی میدان انقلاب

                        دیریست گم شدم

    انقدر گم که فاصله ام  تا  غریب ترن  جاده

                                              یک فصل زیستن است

                                        


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • غروب
    سرما
    تا با تو زیستن